Jest już dostępna nowa wersja popularnego systemu Comarch ERP Optima. Najnowsza wersja Optimy oznaczona numerem 2016.1.1 wyprzedzająco wprowadza szereg zmian, które będą niezbędne do poprawnego przeprowadzania rozliczeń w 2016 roku. Ogólna liczba nowych i zaktualizowanych funkcjonalności zawiera się w liczbie 26 zmian, dzięki którym nie tylko można być całkowicie pewnym...
Systemy CRM
W każdej jednostce, niezależnie od branży w jakiej działa, najważniejszy jest konsument. Jego zadowolenie z jakości produktów oraz samej obsługi przekłada się na chęć wykorzystywania tego, co dana jednostka ma do zaoferowania. Misją każdego przedsiębiorstwa powinno być więc dbanie o zadowolenie konsumentów poprzez proponowanie najlepszej jakości towarów bądź usług.
Niezwykle ważną rolę odgrywają również same relacje pomiędzy jednostką, a konsumentem, zarówno potencjalnym jak i już pozyskanym. Zarządzanie tymi relacjami jest procesem bardzo trudnym, aczkolwiek rynek oferuje nam innowacyjną pomoc w postaci programów dla firm. Aplikacją, która umożliwia zarządzanie relacjami z klientem są systemy CRM.
Na rynku dostępne są w postaci wygodnych w obsłudze oprogramowań komputerowych o przyjaznym dla użytkującego interfejsie.
Systemy CRM mogą być używane samodzielnie, jako odrębne moduły lub stanowić aplikację w scalonym systemie zarządzania jednostką. Podstawowym zadaniem systemu zarządzania relacjami z konsumentem jest wsparcie procesu sprzedaży poprzez właśnie relacje z konsumentami. Dzięki minimalizacji dystansu miedzy firmą z jej konsumentami kontakt jest o zdecydowanie bardziej satysfakcjonujący dla obu stron, co z kolei sprawia, że komunikacja jest łatwiejsza.
Swoje cele system realizuje poprzez wiele narzędzi, które pozwalają zarówno na nawiązywanie jak i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z konsumentami. Systemy CRM są bardzo elastyczne, co pozwala dopasować nam odpowiednie narzędzie do potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Małym firmom polecane są mniej złożone programy, typu miniCRM. Umożliwiają one sprawne zarządzanie mała bazą klientów tak, aby każdy odbiorca czuł, że jest dla przedsiębiorstwa wyjątkowy. Większym firmom polecane są bardziej złożone systemy.
Używanie systemu CRM umożliwia usystematyzowanie akcji, jakie kierujemy do konsumentów. Dzięki kompleksowej bazie danych wiemy, do którego konsumenta wysłać ponaglenie do uregulowania płatności, a do jakich odbiorców skierować ofertę promocyjną.
Kategorie
Ostatnie wpisy
Archiwa
- wrzesień 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021
- listopad 2021
- październik 2021
- wrzesień 2021
- sierpień 2021
- lipiec 2021
- czerwiec 2021
- maj 2021
- kwiecień 2021
- marzec 2021
- luty 2021
- styczeń 2021
- grudzień 2020
- listopad 2020
- październik 2020
- wrzesień 2020
- sierpień 2020
- lipiec 2020
- czerwiec 2020
- maj 2020
- kwiecień 2020
- marzec 2020
- luty 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
- październik 2019
- wrzesień 2019
- sierpień 2019
- lipiec 2019
- czerwiec 2019
- maj 2019
- kwiecień 2019
- marzec 2019
- luty 2019
- styczeń 2019
- grudzień 2018
- listopad 2018
- październik 2018
- wrzesień 2018
- sierpień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- maj 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- luty 2018
- styczeń 2018
- grudzień 2017
- listopad 2017
- październik 2017
- wrzesień 2017
- sierpień 2017
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
- kwiecień 2017
- marzec 2017
- luty 2017
- styczeń 2017
- listopad 2016
- wrzesień 2016
- lipiec 2016
- czerwiec 2016
- maj 2016
- kwiecień 2016
- luty 2016
- styczeń 2016
- grudzień 2015
- wrzesień 2015
- sierpień 2015
- lipiec 2015
Tagi