ERP Serwis i remonty
Funkcjonalność, dzięki której możliwa jest ewidencja i realizacja zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej), jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).
Najważniejsze funkcjonalności modułu “Serwis i remonty” w Comarch ERP XL to:
- Ewidencja serwisowanych urządzeń - określanie dowolnych parametrów urządzania oraz możliwość identyfikacji osoby za nie odpowiedzialnej.
- Planowanie zleceń serwisowych - rejestracja zlecenia, przypisanie mu niezbędnych zasobów, określenie kosztów, kalkulacja marży oraz wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.
- Realizacja zleceń serwisowych - automatyzacja wydawania towarów do realizacji konkretnego zlecenia, przygotowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem, obserwacja stanu realizacji zleceń serwisowych z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
- Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń - historia zleceń serwisowych, rejestr czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.