Zarządzanie siecią handlową

W Comarch Retail zastosowano strukturę trzypoziomową. Umożliwia ona centralne zarządzanie na wszystkich szczeblach sieci handlowej:

  • Centrala Comarch Retail umożliwia m.in.:
    • Szybkie reagowanie na zmiany, dzięki analizom Bussines Intelligence
    • Obniżenie kosztów oraz oszczędność czasu dzięki zautomatyzowaniu rutynowych procesów
    • Planowanie działań w całej sieci
    • Bieżące raportowanie wyników pracy oddziałów
    • Kontrolę kosztów i zatowarowania punktów sprzedaży
    • Szybką komunikację z podległymi sklepami
    • Uporządkowanie całego procesu obiegu dokumentów w sieci

  • Oddziałów (sklepy, BackOffice) Comarch Retail BackOffice umożliwia m.in.:
    • Szybką realizację procesów przyjęcia towaru na poszczególne magazyny oraz rozdysponowanie tego towaru na półkach sklepowych.
    • Przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i oddziałami bez konieczności angażowania Centrali.
    • Przeprowadzanie inwentaryzacji bez konieczności przerywania sprzedaży.
    • Wykorzystanie kolektorów danych lub czytników kodów kreskowych w procesie inwentaryzacji.
    • Szybkie generowanie Bilansu Stanu Towarów na dowolne grupy produktów.
    • W oparciu o prognozy popytu czy poziomu zatowarowania wyróżniać sklepy o różnej wielkości, popularności, atrakcyjności itp.

  • Stanowisk sprzedaży (POS, FrontOffice)
    Comarch Retail POS umożliwia wyeliminowanie szeregu problemów obsługi klienta w punktach sprzedaży, w tym m.in.:
    • Kolejki przy kasie - możliwość otwierania kilku paragonów jednocześnie, co pozwala na szybką obsługę kolejnych osób.
    • Brak towaru w sklepie - sprzedawca może sprawdzić dostępność artykułu w innych sklepach lub oddziałach.
    • Awaria komputera - mechanizm pozwala w niecały kwadrans odtworzyć stanowisko POS na innym komputerze.
    • Klient chce kupić towar z półki, którego nie ma w systemie - możliwość sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
    • Brak dostępu do Internetu w punkcie POS - możliwość pracy i synchronizacji z oddziałami i centralą w trybie offline.

Comarch Retail jest nowoczesnym systemem, elastycznie dopasowanym do wymagań konkretnej branży i firmy. Ponadto daje możliwość integracji z innymi rozwiązaniami klasy ERP. Został również wyposażony w mechanizmy pozwalające na uporządkowanie, przyspieszenie oraz zautomatyzowanie obiegu dokumentów w całej sieci.

Zapraszamy do kontaktu


W POLKAS łączymy naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie z Twoją wizją biznesu. Stwórz z nami rozwiązania informatyczne dopasowane do Twojej firmy. Czuj się bezpiecznie korzystając z unikalnego serwisu i fachowego doradztwa. Systemy Comarch w połączeniu ze wsparciem Ekspertów POLKAS to pewna perspektywa rozwoju i przewagi na rynku.