Aplikacje mobilne

To nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy. Comarch oferuje tutaj:

  • Comarch ERP iFaktury24

    W połowie czerwca 2015 roku redakcja "Gazety Finansowej" ogłosiła listę wyróżnionych firm, oferujących najlepsze produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw. Comarch ERP iFaktury24 otrzymał tytuł najlepszego oprogramowania dla MSP.

    Comarch ERP iFaktury24 to nowoczesne i wysoce intuicyjne oprogramowanie do fakturowania, prowadzenia magazynu oraz uproszczonej księgowości. Użytkowanie systemu nie wymaga żadnych instalacji, albowiem jest on dostępny poprzez przeglądarkę internetową. Z usług Comarch ERP iFaktury 24 można korzystać na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu.

    Już ponad 37 000 firm używa Comarch ERP iFaktury24, który posiada niezbędne w dzisiejszych realiach biznesowych funkcjonalności:

    • Faktury
  • Z Comarch ERP iFaktury24 możesz wystawiać:
    • Faktury sprzedaży,
    • Faktury zakupu,
    • Faktury proforma,
    • Faktury zaliczkowe,
    • Faktury w walutach obcych,
    • Faktury korygujące,
    • Rachunki,
    • Paragony.
    Każdy z powyższych dokumentów wystawisz nawet będąc poza firmą, a ich liczba jest nielimitowana.
  • Dzięki Comarch ERP iFaktury24 kontrolujesz również należności i zobowiązania, na bieżąco sprawdzając zaległe płatności oraz rozliczenia z kontrahentami.
  • System jest w pełni zintegrowany z GUS, dzięki czemu dodajesz nowych kontrahentów wpisując jedynie ich numer NIP - pozostałe dane wprowadzają się automatycznie. Równie prosto przeniesiesz do programu swoją dotychczasową listę produktów i kontrahentów.
  • Możesz rejestrować paragony, faktury zaliczkowe i finalne na drukarce fiskalnej, co pozwala na jeszcze bardziej kompleksową obsługę firmy.
  • Comarch ERP iFaktury24 pozwala dostosować program do Twoich potrzeb, umieszczając logo i nazwę firmy na fakturach, dodając opisy do dokumentów lub ustawiając własne schematy numeracji.
  • Comarch ERP iFaktury24 to również darmowa sprzedaż Twoich produktów i usług na portalu handlowym wszystko.pl.

    • Magazyn
  • W Comarch ERP iFaktury24 w pełni kontrolujesz zasoby swojego magazynu, z poziomu wszystkich produktów. W każdej chwili możesz sprawdzić stan i wartość swoich towarów na magazynie. Funkcja zapobiega m.in. sprzedaży towarów, które są niedostępne.
  • Możesz przeprowadzić inwentaryzację i spis z natury w Twojej firmie.

    • Księgowość
  • W module tym de facto musisz tylko wystawić fakturę, a całość uproszczonej księgowości program zrealizuje samodzielnie.
  • Comarch ERP iFaktury24 samodzielnie prowadzi rejestry sprzedaży, zakupów oraz rachunków, samodzielnie księgując wystawione przez Ciebie dokumenty.
  • System automatycznie tworzy dla Ciebie księgę przychodów i rozchodów.
  • Dzięki Comarch ERP iFaktury24 możesz prowadzić ewidencję swoich pracowników, ustalać wysokość ich wynagrodzeń, a program sam podliczy Ci komplet wymaganych składek.
  • Możesz w łatwy sposób stworzyć ewidencję wyposażenia firmy.
  • Automatyczne wypełnianie deklaracji VAT-7 z opcją bezpośredniej wysyłki do urzędu skarbowego to kolejna istotna funkcja Comarch ERP iFaktury24.
  • Program posiada wbudowaną opcję iKsięgowość24.pl, dzięki której możesz poszukać biura rachunkowego do obsługi swojego biznesu, a później przesyłać mu za jej pośrednictwem dokumenty.
  • Pracując z Comarch ERP iFaktury24 masz bezpłatny dostęp do platformy handlowej wszystko.pl, gdzie możesz sprzedawać swoje produkty, a całość rozliczeń z tego tytułu jest w pełni obsługiwana przez program.
  • Portal daje Ci ponadto możliwość składania zapytań ofertowych do innych użytkowników lub na dedykowanej stronie oferty.wszystko.pl.
  • Z tytułu zrealizowanej sprzedaży nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat, a wszystkie zamówienia przetwarzane są od razu w faktury proforma.
  • wszystko.pl to na chwilę obecną ponad 300 tysięcy dostępnych produktów i usług.

    • Sklep internetowy
  • Z Comarch ERP iFaktury24 w prosty sposób uruchomisz swój sklep internetowy, nadasz mu atrakcyjny wygląd z pomocą dostępnych szablonów oraz obsłużysz całość zamówień i sprzedaży.
  • Dzięki Comarch ERP e-Sklep możesz sprzedawać swoje towary w wielu platformach jednocześnie, jak chociażby: Allegro, wszystko.pl, Facebook, Ceneo, Google Shopping, Nokaut, Okazje.info, Sklepy24.pl, Skąpiec.
  • Każde zamówienie widzisz od razu w formie faktury proforma.
  • Aplikacja Comarch ERP e-Sklep jest w pełni zintegrowana z oprogramowaniem Google Analytics, a ponadto pozwala tworzyć intuicyjne raporty, z których widzisz np. które produkty są najczęściej kupowane.
  • iBard24

    To wirtualny dysk w chmurze z funkcją automatycznego wykonywania kopii zapasowej (backup online). Powstał aby zabezpieczyć firmy przed ryzykiem utraty zgromadzonych danych. Posiada on opcję automatycznej archiwizacji plików nie tylko z systemów do zarządzania, ale również komputerów, czy telefonów.

    iBard24 to dedykowana dla firmy przestrzeń dyskowa w chmurze, na której możesz bezpiecznie przechowywać swoje dane. Automatyczna archiwizacja plików jest gwarantem bezpieczeństwa danych oraz ich odzyskania w sytuacji awarii sprzętu.

    Dzięki iBard24 możesz archiwizować m.in. następujące kategorie danych ze swoich komputerów oraz urządzeń mobilnych:
    • cennych dokumentów,
    • kontaktów,
    • prezentacji,
    • faktur,
    • baz danych z systemu finansowo-magazynowego,
    • archiwum poczty e-mail.

    Program daje ponadto możliwość wymiany danych pomiędzy pracownikami, pozwala im na wspólną edycję dokumentów, współdzielenie plików i katalogów oraz pozwala zarządzać uprawnieniami dla tych procesów.

    5 pakietów korzyści, na których opiera się iBard24 to:

    1. Funkcje biznesowe:
      • Bezpieczna kopia plików i baz danych w chmurze.
      • Dostęp do danych ze wszystkich urządzeń.
      • Zarządzanie dostępem i uprawnieniami.
    2. Współpraca w chmurze:
      • Współdzielenie plików ze współpracownikami.
      • Możliwość pracy grupy osób na tych samych plikach.
      • Udostępnianie danych za pośrednictwem Internetu.
    3. Bezpieczeństwo:
      • Szyfrowane połączenie.
      • Lokalne szyfrowanie danych.
      • Przechowywanie danych w Polsce.
    4. Mobilność:
      • Całodobowy dostęp do plików i danych.
      • Automatyczne kopie bezpieczeństwa z urządzeń mobilnych.
      • Szybkie i proste udostępnianie plików z urządzeń mobilnych.
    5. Intuicyjność i automatyzacja:
      • Automatyczny backup z funkcją „Ustaw i zapomnij”.
      • Backup plików w czasie pracy.
      • Powiadomienia e-mail/sms o statusie backupu.

  • Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
    Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży to aplikacja do zarządzania pracownikami mobilnymi oraz wynikami sprzedaży z poziomu jednej aplikacji. Dzięki Responsive Web Design strony są czytelne i przejrzyste na każdym urządzeniu mobilnym. Funkcjonalności aplikacji dedykowane są dyrektorom i kierownikom sprzedaży i umożliwiają m.in.:
    • Planowanie, potwierdzanie lub odrzucanie działań pracowników.
    • Optymalizację tras przedstawicieli handlowych.
    • Podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż.
    • Sprawdzenie aktualnej lokalizacji pracowników oraz przegląd ich tras.
    • Raportowanie z pomocą znaczników (statusów pracy).
    • Komunikację z pracownikami.
    • Zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.

    Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży pozwala na łatwa komunikację z biurem pracowników przebywających poza nim. Kadra kierownicza z kolei może dzięki niej stale monitorować aktualne położenie przedstawiciela handlowego oraz sprawdzać trasy jego przejazdów zarejestrowane w Comarch ERP Mobile Sprzedaż.

    Określanie aktualnego położenia pracownika na mapie, sprawdzanie optymalności wybranych przez niego tras, indywidualne statusy pracy, precyzyjne pozycje GPS to zdaniem klientów kluczowe korzyści z użytkowania aplikacji.

    Dzięki Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży ułatwisz swoim pracownikom zaplanowanie efektywnego dnia pracy. Wystarczy wprowadzić dane takie jak: miejsce rozpoczęcia pracy oraz kontrahenci, których pracownik powinien odwiedzić, a system sam określi i pokaże najbardziej optymalną trasę.

  • Comarch ERP Mobile Sprzedaż
    Comarch ERP Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w terenie,czyli ludzi, których codzienność stanowią wizyty u klientów i ciągły pobyt w delegacjach.

    Dzięki niej:
    • Masz dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem.
    • Przyjmujesz zamówienia i oferty od klienta oraz błyskawicznie odpowiadasz na nie przy wsparciu innych aplikacji, jak chociażby Comarch WMS Magazynier.
    • Realizujesz transakcje sprzedaży, poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów.
    • Drukujesz dokumenty na mobilnych drukarkach lub wysyłasz jako PDF.
    • Planujesz wyjazdy do klientów z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza.
    • Rejestrujesz swoje spotkania z klientami, trasy przejazdów, kontakty telefoniczne itp. oraz przesyłasz je do centrali.
    • Korzystasz z przejrzystego komunikatora i jesteś w stałym kontakcie ze współpracownikami.
    • Planujesz nowe przedsięwzięcia sprzedażowe, a już zrealizowane przeglądasz w dedykowanej aplikacji.

    Dla pracowników mobilnych kluczowa jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Dzięki Comarch ERP Mobile Sprzedaż mogą oni komunikować się między sobą za pomocą opartej na systemie operacyjnym Android aplikacji, zainstalowanej w telefonie lub tablecie, określać swoje statusy, przeglądać zarejestrowane trasy. Osoby nadzorujące pracę sprzedawców mogą z kolei monitorować trasy ich przejazdów przedstawicieli handlowych.

    Comarch ERP Mobile Sprzedaż posiada szereg wzorców wizyt handlowych. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, dzięki czemu jest za każdym razem dopasowana do potrzeb. Pojedynczy wzorzec wizyty może składać się z elementów takich jak:
    • Rejestrowanie dokumentu z możliwością wskazania towarów proponowanych oraz wymaganych.
    • Rozliczanie należności.
    • Ankiety.
    • Wykonywanie zdjęć (merchandising).
    • Raport konkurencji.
    • Raport obecności.
    • Wydawanie materiałów marketingowych.
    • Notatka.

  • Comarch WMS Magazynier
    Comarch WMS Magazynier to aplikacja utworzona do przyjmowania, wydawania, przesuwania oraz inwentaryzowania towarów. Pracownik magazynu realizuje dzięki niej dyspozycje wydane przez kierownika w Comarch WMS Zarządzanie, jak również dodaje dokumenty magazynowe bezpośrednio z poziomu kolektora danych.

    Dzięki Comarch WMS Magazynier szybko przygotujesz towary do przyjęcia i wydania, albowiem masz ciągły dostęp do kluczowych informacji o towarach i klientach:
    • kartoteki kontrahentów i towarowe
    • listy towarów według kryterium użytkownika (kod, EAN, nazwa, cecha, położenie, nośnik)
    • weryfikacja kodów EAN
    • obsługa nośników
    • postęp realizacji
    • dyspozycje realizowane przez wielu operatorów

    Precyzyjne i zrozumiałe polecenia, jakie pracownik otrzymuje za pośrednictwem Comarch WMS Magazynier to gwarancja oszczędności czasu, eliminacji błędów i pomyłek, szybsze wdrożenie nowego personelu oraz ograniczenie kosztów i czynności administracyjnych.

  • Comarch ERP e-Pracownik
    Comarch ERP e-Pracownik to aplikacja służąca do zarządzania czasem pracy i urlopami pracowników, współpracująca z modułami kadr i płac programów: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Program jest w pełni responsywny, dzięki czemu można z niego korzystać na wszelkiego typu urządzeniach mobilnych. Może być zainstalowany na lokalnym komputerze lub w modelu usługowym w Comarch Cloud.

    Comarch ERP e-Pracownik posiada następujące funkcjonalności:
    • rejestracja nieobecności – planowanie i zatwierdzanie urlopów
    • funkcja e-nieobecności – odnotowywanie przez pracownika nieobecności, które po dostarczeniu odpowiednich dokumentów zostają zmienione na np. zwolnienie chorobowe
    • planowanie i potwierdzanie delegacji
    • powiadomienia mailowe o zaplanowaniu urlopu, e-nieobecności i delegacji oraz o ich zatwierdzeniu
    • dostęp do kwitków wypłat, PIT-ów i innych wydruków kadrowych
    • odnotowywanie rzeczywistego czasu pracy pracownika
    • osobisty pulpit każdego pracownika
    • plan pracy w układzie 5, 7 i 31-dniowym
    • widok grafiku urlopowego współpracowników oraz podwładnych danego kierownika
    • wykaz pracowników, listy ich kwalifikacji oraz dane personalne
    • limity urlopowe oraz lista wszystkich nieobecności pracowników
    • rejestr umów umów cywilnoprawnych
    • funkcje menedżerskie: - lista użytkowników z informacją o stanie ich konta - uprawnienia dostępu do poszczególnych funkcji w aplikacji, - historia operacji wykonanych przez pracowników

  • Mobile Sales Force
    Comarch SFA Mobile Sales Force to aplikacja, która wspiera przedstawicieli handlowych i automatyzuje procesy w ich codziennej pracy. Daje ona m.in. stały dostęp do danych o Klientach(360°view), transakcjach, zamówieniach czy należnościach. Upraszcza egzekwowanie działań promocyjnych w punktach sprzedaży dzięki modułom takim jak asset tracking, zarządzanie materiałami POS oraz ankiety. Pozwala również na wyznaczenie optymalnej trasy podróży handlowca dzięki modułowi trasówek z prezentacją na mapach i geolokalizacją punktów sprzedaży.

    Najważniejsze funkcjonalności Mobile Sales Force to:
    • Karta klienta - dane oraz historia kontaktów
    • Należności - informacje o zaległych fakturach
    • Karta produktu - kluczowe dane i parametry produktu
    • Rejestr kontaktu z klientem - wykaz i historia wizyt
    • Kalendarz i zarządzanie trasówką - zarządzanie czasem pracy
    • Ankiety i zadania - gotowe raporty i zdefiniowane szablony
    • Materiały POS - zarządzanie i rejestracja materiałów POS i środków trwałych
    • GPS - rejestracja lokalizacji pracownika w czasie
    • Nieobecności - wykaz i rejestr nieobecności krótko i długoterminowych
    • Powiadomienia - moduł powiadamiania pracownika na specjalnym pasku powiadomień
    • Raporty - pakiet predefiniowanych raportów sprzedaży
    • Zamówienia - moduł rejestracji zamówień podczas wizyty u klienta
    • Targety - dedykowanie ilościowych i jakościowych targetów przedstawicielom handlowym
    • Baza wiedzy - materiały handlowe i promocyjne
    • Promocje - lista aktualnie obowiązujących promocji
    • Merchandising - aplikacja do egzekwowania ustalonych zasad ekspozycji produktów
    • Zarządzanie flotą - rejestracja samochodów służbowych, ich napraw oraz przeglądów
    • Koszty - rejestr wydatków
    • Wiadomości - aplikacja do wysyłania zbiorczych lub pojedynczych wiadomości tekstowych do współpracowników

    W ramach powyższych funkcjonalności Comarch oferuje szereg istotnych usług, jak np. :
    • Comarch Help Desc
    • Szkolenia
    • Comarch Asysta Techniczna
    • Hosting
    • Serwis urządzeń mobilnych
    • Zakup sprzętu mobilnego
    • Normalizacja i harmonizacja danych
    • Weryfikacja jakościowa danych
    • Przypisywanie geokordynatów

Zapraszamy do kontaktu


W POLKAS łączymy naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie z Twoją wizją biznesu. Stwórz z nami rozwiązania informatyczne dopasowane do Twojej firmy. Czuj się bezpiecznie korzystając z unikalnego serwisu i fachowego doradztwa. Systemy Comarch w połączeniu ze wsparciem Ekspertów POLKAS to pewna perspektywa rozwoju i przewagi na rynku.