Oprogramowanie CRM – Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum posiada wbudowane narzędzia Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). Dzięki temu gromadzi on i przetwarza informacje na temat m.in.lojalności Klientów, efektywności pracy sprzedawców, skuteczności wybranych działań sprzedażowych.
Najważniejsze funkcjonalności modułu “CRM” w Comarch ERP Altum to:
- Zorganizowana opieka nad klientami - kontrola procesu obsługi klienta, przyporządkowywanie klientów do pracowników, ustalanie osób kontaktowych dla kontrahentów, tworzenie ankiet badających satysfakcję klientów.
- Planowanie i kontrola działań sprzedażowych - rejestracja danych, ewidencje rozmów z klientem, przydzielanie osób odpowiedzialnych, ustalanie terminów, konkretnych zadań i czynności do wykonania.
- Zarządzanie zadaniami - organizacja pracy handlowców, tworzenie i przydzielanie zadań, ustalanie priorytetów, grupowanie zadań w dowolne kategorie, definiowanie terminów realizacji zadań.
- Bezpośrednia praca z klientem - planowanie wizyt przedstawicieli handlowych, monitorowanie i analiza przebytych tras, dostęp do pełnej oferty towarowej, historii kontaktów z klientem, transakcji i płatności oraz prowadzenie sprzedaży bezpośrednio u Klienta z poziomu urządzenia mobilnego.