Przedstawiciele handlowi są dziś nieodłączną częścią firm handlowych. Wielu z nich realizuje swoją pracę w terenie. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom i potrzebom handlowców powstało oprogramowanie umożliwiające prowadzenie sprzedaży w terenie. Poniżej zaprezentowane moduły działają na smartfonach oraz tabletach z systemem Android. Atutem przedstawionych aplikacji mobilnych jest to że współpracują bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL.
Comarch Mobile Sprzedaż – aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie. Aplikacja daje pracownikowi szereg możliwości w jednym miejscu. Głównymi zaletami są między innymi:
– planowanie i realizacja wizyt handlowych oraz dodatkowych zadań,
– dostęp do informacji na temat dostępności towarów na magazynie,
– przyjmowanie zamówień, ofert oraz zapytań ofertowych sprzedaży u klienta,
– wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych,
– rozliczanie należności,
– przeprowadzenie ankiety,
– funkcje CRM
Comarch Mobile Zarządzanie – aplikacja umożliwiająca zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą. Przeznaczona jest dla dyrektorów i kierowników sprzedaży. Za jej pomocą można między innymi:
– planować oraz zmieniać zadania podległym pracownikom,
– podglądać działania handlowca w aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż,
– zarządzanić rejonami, pracownikami oraz kontrahentami,
– przesyłać wiadomości do pracowników,
– możliwość planowania optymalnych tras przejazdu dla pracownika,
Comarch Mobile Monitorowanie – moduł uzupełniający umożliwiający monitorowanie pracowników w terenie. Moduł daje możliwość:
– rejestrowanie tras do klientów,
– monitorowanie bieżącej lokalizacji pracownika,
– sprawdzenie miejsca wykonania zadanych działań,
– możliwość korzystania poprzed przeglądarkę internetową,
Jeśli zainteresowały Cie wyżej wymienione aplikacje i chciałbyś uzyskać więcej informacji zapraszam do kontaktu na erp@polkas.pl lub tel 12 634 05 44.