Wystartowała medialna kampania promująca chmurę Comarch

Mimo intensywnej ekspansji podcastów i innych tego typu nowoczesnych multimediów wciąż ponad 60% z nas ogląda tradycyjną telewizję. Dlatego też na niej w dużej mierze Comarch oparł swoją najnowszą kampanię reklamową, która wystartowała 3 października i potrwa do końca miesiąca.

Celem kampanii jest promocja chmurowych rozwiązań oferowanych przez Comarch. Spoty emitowane będą w takich stacjach jak TVN, TVN24 i Polsat oraz na kanałach sportowych, w najlepszym czasie antenowym! Dodatkowo zasięg akcji obejmie też platformy streamingowe typu Player.pl, TVN 24 GO, YouTube, czy iPla.

Promowane będą ogólne zalety chmury typu skalowalność, niski próg wejścia, dostęp 24/7, bezpieczeństwo danych, mobilność, aktualność, ale akcent położony zostanie przede wszystkim na to, co wyróżnia rozwiązania Comarchu, czyli dostosowanie do polskich uwarunkowań prawnych oraz to, że krakowski producent oferuje gotowe, działające i używane przez tysiące użytkowników aplikacje, a nie tylko „gołe” miejsce w swoim Data Center.

Udostępniane przez Comarch rozwiązania zaspokoić mogą potrzeby różnych działów firmy, np. księgowości, sprzedaży, magazynu, kadr i płac, obiegu dokumentów czy produkcji. Dodatkowo w modelu chmurowym oferowanych jest szereg innych rozwiązań, np. sklep internetowy, OCR, narzędzia do back-upu danych czy do samoobsługi pracowniczej.