Nie ryzykuj utraty danych!

Żyjemy w dobie cyfryzacji. Wszelkie dokumenty coraz częściej mają formę cyfrową a nie papierową. Bazy danych, faktury, umowy – wszystko to może być w jednym miejscu dostępne przez jedno kliknięcie! Ale w parze z wygoda i dostępnościa idą też zagrożenia. Możliwość utracenia danych w skutek awari bądź ingerencji osób trzecich niesie poważne zagrożenie dla biznesu jak i klientów firmy. Dlatego na przeciw tych obaw wychodzi Comarch IBARD.

Comarch IBARD to specjalna usługa, dzięki której można bezpiecznie przechowywać dane w chmurze, wykonywać backup online oraz synchronizować dane w najbezpieczniejszej w Polsce chmurze Comarch. Tworzenie kopii bezpieczeństwa w systemie Comarch IBARD jest zupełnie bezpieczne. Dane przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL 128-bit (takie samo szyfrowanie jest używane w kontaktach z bankami).

Poza podstawowymi funkcjami backupu i archiwizacji danych online, IBARD posiada też inne funkcje:
– automatyczny backup plików, folderów i baz danych MS SQL z komputerów PC, laptopów oraz serwerów;
– powiadomienia e-mail o statusie danego zadania backupu;
– możliwość łatwego i bezpiecznego udostępniania danych innym użytkownikom Comarch IBARD oraz pozostałym Internautom w sieci;
– integracja z Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL – backup baz danych bezpośrednio z programu;
– tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników wewnątrz konta głównego (m.in. zarządzanie uprawnieniami);
– dostęp do danych przez przeglądarkę internetową, aplikację instalowaną na komputerze, oraz urządzenia mobilne;
– wersjonowanie dokumentów (do 20 wersji wstecz).

Comarch IBARD jest łatwy w obsłudze i nie wymaga do tego działu IT. Do kogo skierowana jest oferta? Rozwiązanie kierowane jest zarówno do dużych jak i małych firm.

Jesli zainteresował Cię temat bezpieczeństwa danych Twojej firmy oraz chcesz poznać bliżej Comarch IBARD zapraszam do kontaktu. Dobierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy!