Comarch pyta swoich klientów o opinię

Raz do roku krakowski Comarch przeprowadza ankietę wśród użytkowników programu Comarch ERP Optima, pytając ich o różne aspekty funkcjonowania systemu. Pytani są zarówno klienci pracjący na wersji stacjonarnej, jak i w modelu usługowym.

Tegoroczny wywiad przeprowadzono na początku 2022 roku, odpytanych za pomocą ankiet online zostało około 1 700 użytkowników z różnych branż i różnych zawodów i specjalizacji. Ponad 90% jest zadowolonych ze swojego oprogramowania, na pierwszym miejscu wskazali oni zgodność z przepisami prawa i szybkość dostosowywania Optimy do nowych regulacji. Na kolejnych miejscach znalazły się zakres oferowanych przez Optimę funkcjonalności, ergonomia pracy oraz to, że jej wdrożenie przełożyło się na usprawnienie obiegu dokumentów, cyfryzację i wynikające z niej obniżenie kosztów. Klienci Comarch doceniają także to, że Optima oferuje rozwiązania e-commerce oraz jest łatwo integrowalna z rozwiązaniami firm trzecich.

To wszystko przekłada się na ogólne zadowolenie, ponad 90% poleca Optimę oraz POLKAS jako partnera do wdrożeń. Do każdej firmy podchodzimy indywidualnie, rozmawiamy i dobieramy rozwiązanie na podstawie potrzeb i oczekiwań, a każde wdrożenie poprzedzamy gruntowną analizą przedwdrożeniową. Coraz więcej klientów docenia takie podejście, jeżeli i Państwo chcecie się z nami spotkać i porozmawiać o Optimie, enovie czy XLu, prosimy o kontakt na numer 012 634 05 44 lub o wiadomość na adres erp@polkas.pl.