Kongres on-line Comarchu dla biur rachunkowych

W ubiegłym roku odbyła się pierwsza edycja konferencji dla biur rachunkowych zorganizowana przez Comarch. Z racji pandemii wydarzenie miało miejsce on-line, jednak nie przeszkodziło to w dużej frekwencji, a całość odbiła się szerokim echem w środowisku księgowych i doradców podatkowych.

Z tego też względu w tym roku Comarch organizuje drugą edycję pod hasłem „Jak prowadzić nowoczesne biuro rachunkowe?”. Udział w niej wezmą eksperci odpowiedzialni za rozwój Comarch ERP Optimy, a także przedstawiciele branży finansowej, księgowej oraz audytorskiej.

Tematem będą nowoczesne rozwiązania pozwalające na zautomatyzowanie pracy, wyeliminowanie błędów ludzkich, a także (co w branży biur rachunkowych chyba najważniejsze) usprawnienie wymiany informacji z klientami biur. Przedstawione i omówione zostaną takie funkcjonalności, jak IWD (Internetowa Wymiana Danych), faktoring, OCR czy Comarch Finance Connect. Oprócz tego poruszony zostanie żywotny w czasach pracy zdalnej temat prawidłowego i skutecznego zabezpieczenia danych, a także aktualizacji będących odpowiedzią na zmiany w przepisach prawa.

Konferencja jest bezpłatna, a wziąć w niej mogą udział wszyscy, nie tylko użytkownicy Comarch ERP Optimy. Wydarzenie odbędzie się on-line w dniu 11 czerwca o godzinie 9.00. Wymagane są zapisy. Aby tego dokonać wystarczy skontaktować się z nami pod numerem telefonu 012 634 05 44 lub pisząc na adres erp@polkas.pl.