Jak pokazują rynkowe trendy i badania systemy informatyczne oferowane w modelu usługowym cieszą się coraz większym zainteresowaniem. W odpowiedzi na te tendencje firma Comarch rozpoczęła w dniu 06.11.2018 kampanię promocyjną oprogramowania dostępnego w chmurze. Kampania ta potrwa do 30 listopada i obejmie najpopularniejsze stacje telewizyjne, w tym między innymi TVP, TVN, TVN24, Discovery Channel oraz tematyczne kanały sportowe.
Telewizja nie jest jedynym medium, które zostanie w tej kampanii wykorzystane. Reklamy wyświetlone zostaną również w internecie, między innymi na kanale youtube, w Google, w mediach społecznościowych (np. na Facebooku), a także przy wykorzystaniu serwisów Video On Demand (VOD).
Celem kampanii jest z jednej strony dalsze promowanie dystrybucji oprogramowania ERP w modelu abonamentowym, a z drugiej (i przede wszystkim!) popularyzowanie wizerunku Comarch jako nowoczesnego i innowacyjnego dostawcy zintegrowanych systemów do zarządzania, który nie tylko nadąża, ale często nawet wyprzedza trendy.
Koniec roku jest okresem wzmożonej aktywności nie tylko firm wdrożeniowych, takich jak POLKAS, ale również producentów, którzy starają się przekonać do siebie tych, którzy pozostawili decyzję o wyborze oprogramowania na „za pięć dwunasta”. Widać to po wzmożonej aktywności producentów we wszelkiego rodzaju mediach, np. telewizyjne reklamy oprogramowania do produkcji firmy Streamsoft czy kampanię Sonety na Facebooku.
Jeżeli w tym natłoku informacji ciężko jest się Państwu odnaleźć, zapraszamy do kontaktu z nami. Jako niezależny dostawca programów i całej infrastruktury doradzimy Państwu jaki system i jakie urządzenia warto wybrać.