Comarch z nagrodą „Konsumencki Lider Jakości 2015”. Wyróżnienie przyznano w kategorii „Producenci oprogramowania komputerowego dla firm”.

„Konsumencki Lider Jakości 2015” to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, będącej dodatkiem do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Najlepsza oferta dla małych firm, niezawodność i wysoka jakość świadczonych usług oraz „świetne produkty” to według konsumentów cechy marki Comarch. Dzięki takim skojarzeniom respondenci wybrali Comarch na „Konsumenckiego Lidera Jakości 2015” w kategorii „Producenci oprogramowania komputerowego dla firm”.

Badania przeprowadzane w ramach projektu mają na celu, oprócz wyłonienia Liderów Jakości, zgromadzenie wiedzy na temat poziomu jakości wybranych produktów i usług. Ponadto z badania można dowiedzieć się dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze oraz jakie skojarzenia wśród konsumentów budzą dane marki.
Z badania dotyczącego skojarzeń z firmą Comarch, przeprowadzonego na próbie 10 400 aktywnych konsumentów wyniknęło, iż firma kojarzy się z: niezawodnością, prostotą oraz miastem, gdzie powstała czyli Krakowem.