„Konsumencki Lider Jakości 2015” to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, będącej dodatkiem do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Najlepsza oferta dla małych firm, niezawodność i wysoka jakość świadczonych usług oraz „świetne produkty” to według konsumentów cechy marki Comarch. Dzięki takim skojarzeniom respondenci wybrali Comarch na „Konsumenckiego Lidera Jakości 2015” w kategorii „Producenci oprogramowania komputerowego dla firm”.
Badania przeprowadzane w ramach projektu mają na celu, oprócz wyłonienia Liderów Jakości, zgromadzenie wiedzy na temat poziomu jakości wybranych produktów i usług. Ponadto z badania można dowiedzieć się dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze oraz jakie skojarzenia wśród konsumentów budzą dane marki.
Z badania dotyczącego skojarzeń z firmą Comarch, przeprowadzonego na próbie 10 400 aktywnych konsumentów wyniknęło, iż firma kojarzy się z: niezawodnością, prostotą oraz miastem, gdzie powstała czyli Krakowem.