e-commerce jest najszybciej rozwijającym się kanałem sprzedaży. Comarch posiada gotowy ekosystem rozwiązań, zapewniający klientom możliwość rozpoczęcia sprzedaży w sieci „od zaraz”. W jego skład wchodzi Comarch ERP e-Sklep oraz jeden z oferowanych przez Comarch programów, np. Comarch ERP Optima, Comarch ERP Altum czy Comarch ERP XL. Korzysta z niego już ponad 2 000 firm, między innymi z Polski, Francji, Niemiec i Szwajcarii. Umożliwia on sprzedaż zarówno w sektorze B2B (firma firmie), jak i B2C (firma do klienta indywidualnego).
Ważnym elementem każdego sklepu internetowego są jego integracje z różnymi platformami sprzedażowymi, firmami kurierskimi, porównywarkami cen czy bramkami płatności online. Przewagą e-Sklepu Comarch jest to, że szereg tych integracji jest już gotowa do użytku. Są to między innymi:
- w obszarze firm kurierskich np. DPD, GLS, DHL, Poczta Polska, Raben czy InPost.
- w obszarze płatności online np. Grenke, PayPal, Blue Media, Przelewy24 czy Pay U.
- w obszarze marketingu internetowego np. Live Chat, Sales Manago, Freshmail, Edrone czy Google Analytics.
- w obszarze porównywarek cen np. Skąpiec, Ceneo czy Nokaut.
- w obszarze platform sprzedażowych np. eBay, Allegro, Amazon czy wszystko.pl.
Comarch dba o możliwie najwyższy stopień bezpieczeństwa danych i transakcji, oprócz tego każdy klient ma możliwość skorzystania z dodatkowego zabezpieczenia w postaci certyfikatu SSL.