Upgrade Premium to stosunkowa nowa usługa Comarchu. Przed jej wprowadzeniem wszystkie firmy pracujące na oprogramowaniu Comarch ERP mogły korzystać z pomocy infolinii Comarch. Aktualnie jest to możliwe tylko w zakresie pomocy mailowej, pomoc telefoniczna jest dodatkowo płatna. Warunkiem uruchomienia tej usługi jest ważna gwarancja na posiadany system.
Klienci programu Comarch ERP Optima już od dłuższego czasu mogą zakupić Upgrade Premium. W Optimie można opłacać go w wariancie miesięcznym lub rocznym.
Od 1 sierpnia bieżącego roku również firmy pracujące na Comarch ERP XLu mają możliwość korzystania z telefonicznej pomocy Comarch w ramach Asysty Premium, z tym że jedynie płacąc za pakiet roczny.
W przypadku Optimy Upgrade Premium jest kwotą stałą, natomiast w Comarch ERP XLu opłata uzależniona jest od ilości posiadanych licencji i stanowi 5% wartości instalacji, jednak nie może być to kwota mniejsza niż 3 900 PLN netto za rok.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani bliższymi szczegółami, jesteśmy do dyspozycji pod adresem erp@polkas.pl oraz numerem 012 634 05 44. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące Asysty Premium firmy Comarch, jak również udzielimy wszelkich informacji na temat oferowanej przez POLKAS pomocy serwisowej, która świadczona może być w ramach umowy serwisowej lub na zasadzie wyceny konkretnych zleceń. Jesteśmy elastyczni i każdemu klientowi proponujemy indywidualnie przygotowane warunki współpracy.