Asysta Comarch płatna od 14 października 2019.

Użytkownicy programu Comarch ERP Optima, posiadający program na gwarancji do dnia 13 października 2019 mogli bez dodatkowych opłat korzystać z pomocy asysty Comarch. Pomoc świadczona była telefonicznie i drogą mailową. Tym sposobem klienci, którzy nie mogli lub nie chcieli korzystać z usług partnera (np. aby nie płacić za pomoc) dzwonili i pisali do Comarchu.

Z dniem 14 października bieżącego roku sytuacja ta uległa zmianie. Comarch chcąc zapewnić klientom możliwie najwyższy standard obsługi wprowadził tak zwany Upgrade Premium, czyli asystę płatną. Jej zakup możliwy jest od 3 października 2019 roku. Klienci, którzy zdecydują się z niej skorzystać otrzymają przede wszystkim możliwość kontaktu telefonicznego z hot-line Comarchu (klienci bez aktywnej usługi mogą co najwyżej zgłaszać problemy mailem). Dodatkowymi poza infolinią korzyściami z Upgradu Premium jest wyższy priorytet obsługi zgłoszeń w Systemie Obsługi Zgłoszeń, w skrócie SOZ), a także dostęp do wybranych szkoleń elektronicznych. Płatności za Upgrade Premium można dokonywać w cyklach miesięcznych lub zapłacić od razu za rok z góry, przy czym usługa ta dotyczy firm korzystające ze stacjonarnej wersji Comarch ERP Optimy, a także z instalacji mieszanych (wersja stacjonarna + chmura).

Klientom firmy POLKAS (a także w razie potrzeby innych partnerów) zalecamy oczywiście tak jak dotychczas kontakt z nami pod adresem erp@polkas.pl i telefonem 012 634 05 44. Pomożemy, odpowiemy na wszelkie Państwa pytania, a oprócz tego poinformujemy odpowiednio wcześniej o kończącej się gwarancji i kwocie za jej odnowienie, prześlemy informację o nowej wersji, a także doradzimy, które z nowości w ofercie Comarchu będą dla Państwa przydatne.

Zapraszamy!!!