Comarch wzmacnia więzi z piłką nożną.

Prezes zarządu Comarch SA, Janusz Filipiak znany jest ze swojego wielkiego zamiłowania do sportów drużynowych. Jego Comarch jest sponsorem drużyny piłkarskiej Cracovii oraz sponsorem tytularnym dwunastokrotnych Mistrzów Polski w hokeju na lodzie, drużyny Comarch Cracovii.

Od początku marca na piłkarskiej mapie Europy pojawił się drugi klub, na którego strojach widnieje logo Comarch – francuski OSC Lille. Lille aktualnie występuje we francuskiej Ligue 1, a także w Pucharze Francji, co ma bezpośredni wpływ na zasięg promocji Comarch podczas meczów na stadionach, a także transmisji telewizyjnych i internetowych.

Do największych sukcesów OSC Lille zaliczyć należy trzykrotne zdobycie tytułu Mistrza Francji (po raz ostatni w 2011 roku), sześciokrotny triumf w Pucharze Francji (po ostatnie takie trofeum klub sięgnął również w 2011 roku), a także zdobycie Pucharu Intertoto w roku 2004. Polscy kibice mogą kojarzyć ten klub przede wszystkim z występów w nim Ludovica Obraniaka kilka lat temu.

Kierunek francuski wiąże się z mocną ekspansją Comarchu w tym kraju. Swe pierwsze kroki w krainie Napoleona i Marsylianki krakowski potentat ERP stawiał w 2006 roku. Do dnia dzisiejszego dysponuje trzema siedzibami zlokalizowanymi w Lezennes, w Grenoble oraz od niedawna w Lyonie. Działalność na tamtejszym rynku skupia przede wszystkim na sektorach: retail, na przemyśle oraz służbie zdrowia. Wśród klientów poszczycić się może współpracą między innymi z Auchan, Leroy Merlin, Eram i Galeries Lafayette.

Kontrakt z Lille obowiązywał będzie do końca sezonu 2019 / 2020, a pierwszy mecz z logiem Comarch na koszulkach piłkarze Lille rozegrali 3 marca przeciwko drużynie Dijon FCO. W przyszłym sezonie footballowa promocja Comarchu powinna zatoczyć jeszcze szersze kręgi, ponieważ plasujący się obecnie na drugim miejscu w ligowej tabeli OSC Lille celuje w grę w europejskich pucharach!

Kto wie, może zobaczymy w nich również Cracovię…?