Wszyscy użytkownicy oprogramowania firmy Comarch potrzebują opieki serwisowej. Dostęp do wsparcia, świadczonego przez sieć partnerską (czyli firmy takie jak POLKAS) oraz przez Comarch jest dla wielu przedsiębiorców, szczególnie w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, kluczowym aspektem ich działalności.
W piątek 21 września nie będzie dostępna ani infolinia hot-line, ani asysta techniczna, ani dział SOZ Comarchu. Zapraszamy więc do kontaktu ze specjalistami POLKASU – jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 12 634 05 44 oraz adresem e-mail erp@polkas.pl.
Naszym klientom zapewniamy wsparcie w zakresie pełnej gamy produktów Comarch:
-
Comarch ERP Klasyka,
-
Comarch ERP Optima,
-
Comarch ERP XL,
-
Comarch ERP Altum.
Warto podkreślić, że nasze kompetencje obejmują również wszelkiego rodzaju narzędzia dodatkowe, takie jak Comarch Mobile, Comarch ERP e-Sklep, Business Intelligence, Comarch ERP WMS, Pulpit Kontrahenta czy EDI.
Dodatkowo świadczymy pełną gamę usług programistycznych, polegających na pisaniu dodatków, konektorów oraz integracji systemów Comarchu z rozwiązaniami innych producentów, w tym również z oprogramowaniem Microsoft czy z SAPem. Wszystkie te usługi realizujemy we własnym zakresie, bez konieczności posiłkowania się usługami firm zewnętrznych.