Wsparcie oprogramowania Comarch ERP

Wszyscy użytkownicy oprogramowania firmy Comarch potrzebują opieki serwisowej. Dostęp do wsparcia, świadczonego przez sieć partnerską (czyli firmy takie jak POLKAS) oraz przez Comarch jest dla wielu przedsiębiorców, szczególnie w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, kluczowym aspektem ich działalności.

W piątek 21 września nie będzie dostępna ani infolinia hot-line, ani asysta techniczna, ani dział SOZ Comarchu. Zapraszamy więc do kontaktu ze specjalistami POLKASU – jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 12 634 05 44 oraz adresem e-mail erp@polkas.pl.

Naszym klientom zapewniamy wsparcie w zakresie pełnej gamy produktów Comarch:

  • Comarch ERP Klasyka,

  • Comarch ERP Optima,

  • Comarch ERP XL,

  • Comarch ERP Altum.

Warto podkreślić, że nasze kompetencje obejmują również wszelkiego rodzaju narzędzia dodatkowe, takie jak Comarch Mobile, Comarch ERP e-Sklep, Business Intelligence, Comarch ERP WMS, Pulpit Kontrahenta czy EDI.

Dodatkowo świadczymy pełną gamę usług programistycznych, polegających na pisaniu dodatków, konektorów oraz integracji systemów Comarchu z rozwiązaniami innych producentów, w tym również z oprogramowaniem Microsoft czy z SAPem. Wszystkie te usługi realizujemy we własnym zakresie, bez konieczności posiłkowania się usługami firm zewnętrznych.

Zapraszamy!