CRM i serwis
Comarch ERP Optima CRM - pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych i sprzedażowych, daje możliwość ewidencjonowania prowadzonych rozmów i spotkań z klientami oraz prowadzenia procesu windykacji. Funkcjonalność tego modułu obejmuje:
- rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności
- faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów
- obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna) przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych
Comarch ERP Optima CRM Plus - zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności. W ramach niego dostępne są następujące funkcjonalności:
- automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach
- tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami
- generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach
- blokowanie sprzedaży
Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów - umożliwia archiwizację i katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych oraz ich łatwe wyszukiwanie.
Comarch ERP Optima Serwis - specjalistyczny moduł dedykowany firmom usługowym, a także serwisującym sprzedawane towary.