Dwa dni bez asysty Comarchu.

Zbliża się koniec wakacji, początek roku szkolnego, generalnie koniec laby. Wkraczamy bowiem w IV kwartał roku, który to w prawie każdej branży jest okresem najbardziej wytężonej pracy. Dotyczy to również (a może przede wszystkim) branży IT i wdrożeń oraz wsparcia serwisowego systemów klasy ERP.

Użytkownicy oprogramowania firmy Comarch pod koniec przyszłego tygodnia w celu uzyskania pomocy proszeni są o kontakt z firmą POLKAS pod numer telefonu: 012 634 05 44 lub o przesyłanie zgłoszeń na adres mailowy: erp@polkas.pl. Dotyczy to firm pracujących na Comarch ERP Optimie, Comarch ERP XLu oraz Comarch ERP Altum. W dniach 6 i 7 września bieżącego roku nie będzie bowiem pracować ani telefoniczny dział wsparcia technicznego firmy Comarch (Asysta Techniczna), ani System Obsługi Zgłoszeń (SOZ).

POLKAS do Państwa dyspozycji oddaje certyfikowany zespół specjalistów ze wszystkich dziedzin. Nasi fachowcy czuwają i są w stanie pomóc Państwu w zakresie zagadnień księgowych, kadrowych, handlowych, produkcyjnych, logistycznych, mobilnych aplikacji oraz analiz business intelligence. Jeżeli pracujecie Państwo na innym oprogramowaniu (np. enova365, Symfonia) i potrzebujecie pomocy – również serdecznie zapraszamy!!!