Nowe warunki gwarancji na oprogramowanie Comarch ERP.

Gwarancja na oprogramowanie Comarch ERP niesie ze sobą szereg korzyści. Przede wszystkim w razie zmian w przepisach prawnych producent ma obowiązek dostosować swoje oprogramowanie do nowych regulacji, a gwarancja daje możliwość pobrania tych aktualizacji. Nowe wersje to często także usunięcia błędów, usterek, a także podniesie wydajności i ergonomii pracy. Dodatkowo, aby cokolwiek zmienić w programie, nawet dokupić stanowisko czy moduł trzeba koniecznie mieć aktywną gwarancję na program.

W przypadku oprogramowania Comarch ERP wartością dodaną gwarancji jest dostęp do Comarch Asysty, czyli infolinii dla klientów, z której w razie potrzeby mogli korzystać. Do tej pory mieli do niej dostęp wszyscy posiadacze programów na gwarancji, natomiast w najbliższym czasie to się zmieni. Wynika to przede wszystkim z tego, że użytkowników systemu Comarch ERP Optima jest już ponad 70 000 i chcąc utrzymać standardy Comarch musi rozgraniczyć gwarancje na zawierające dostęp do Hot-Line i bez tej opcji.

Usługi Hot-Line zawarte będą w gwarancji Upgrade Premium, która będzie droższa od standardowej. Zostanie ona wprowadzona od wersji Optimy 2019.2, której premiera przewidziana jest na przełom stycznia i lutego bieżącego roku. Warunki pomocy świadczonej przez Comarch telefonicznie zmienią się w odniesieniu do użytkowników stacjonarnej wersji Comarch ERP Optimy, niezmienne pozostaną natomiast dla klientów pracujących na Optimie w modelu usługowym Software as a Service.

Niezmienne są też zasady świadczenia pomocy przez specjalistów POLKAS, którzy są do Państwa dyspozycji pod adresem erp@polkas.pl oraz numerem telefonu 012 634 05 44. Na Państwa kontakt czekają zespoły dedykowane takim programom, jak Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum, enova365, Sage Symfonia oraz PC Market.